biography carta hati c-box home entry

  


tahniah sayang .
Thursday 21 March 2013 | 0 comments


assalamualaikum :D

kemarin tersemad jugak rindu dekat kakak dengan abang senior kitew . kihkih .
sebelum depa ambik result tu aku takut sangat . aku risau taktaw apa sayang aku dapat apa . aku takut dia tak lulus macam macam lahh . lepastuu aku aku ajak pikah turun bawah sebab nak tawsangat result yaim . bila dah turun tu tak nampak langsung yaim kat mana . langsung tak jumpa . merata aku cari dia . serius hati aku tak tenang sangat ! takut sangat masa tuu . den masa balik tu aku jumpa dia . dia cakap result dia okey . cemerlang la jugsk . aku apa lagi . longcat tak kera laa . sebab terharu sangat kan . tapi takpa sayang . walaupun you tak dapat result yang you nak . sekurang kurangnya you dah lakukan yang terbaik kan . hope sangat you sambung belajaq dan kiteww nak sangat tengok awak berjaya . aminn :))




hai , terima kasih membaca :* ▲ Y Rツ▼