biography carta hati c-box home entry

  


selamat tinggal aman :(
Thursday 14 March 2013 | 0 comments


assalamualaikum :)

dah 2 hari dah aman tinggaikan kami semua . dia pergi takkan pernah kembali . rasa rindu teramat kat dia .
sedih sangat bila dapat berita kematian dia . dulu dia rapat sangat dengan aku . aku sayang dia sangat sangat :( . tapi takpa aku redoo dengan semua ni . tiap tiap hari aku teriak . aku selalu teringat dia .
dulu 3 bulan dia derita sakit . hanya dia sorang yang rasa . kesian tengok diri dia . hari hari terpaksa tanggu sakit . tapi dia tetap sabaq terima apa jua dugaan yang datang .
setiap hari aku teringat kat dia . mengalir ayaq mata kalau ada kengkawan yang kenang pasai dia . sebak gila . aku tak sempat mintak maaf kat dia . semoga dia ditempatkan dikalangan orang yang beriman . insyyaAllah :)
hari khamis last day , aku bersembang dengan dia . muka dia suci sangat . dia baik sangat . dia jalan sorang sorang . then , tersempak dengan aku .

Aman : hai sorang jee ?  min nak jalan dengan hang .
aku : ekhh , boleh aihh . jum laa . hehe
aman : depa semua mana *sambil cari kengkawan yang lain 
aku : depa kat dewan kowt .

sambil jalan tuu den aku nak naik tangga kelas aku .

aman : bye mien .
aku : bubyee . :) 
aman : mien bubyeeee 
aku : yee bubyee . 
aman : bubye , bubye , bubyeeeee .
aku .: haa ! bubye . dah la p balik . haha
aman : ok .

aku tak sangka ,
bubye yang dia ucap tu bubye yang terakhir ,
bubye yang dia ucap tu bubye selamanya .

aku mintak maaf sangat aman :'(

AL - FATIHAH

                                            rindu saat ni :  aku dan fatin amanina . *2012*

hai , terima kasih membaca :* ▲ Y Rツ▼