biography carta hati c-box home entry

  


asdfghjkl
Sunday 24 March 2013 | 0 comments


assalamualaikum :)

dah lama kita tak mesej , apatah lagi nak kol .
saya rindu sangat dekat awak .

semakin hari , semakin terasa kehilangan awak . 

kehilangan jejaka yang pernah berpaut di hati ini . 
yang selalu ambik berat pasai saya ,
 yang selalu merindui saya , 
yang selalu bermanja .

kini , perkataan manja , sayang , ily semua tu dah takda lagi .
takda lagi kata cinta yang awak ungkapkan untuk saya .


awakk , dah lama awak tak contact saya . bertanya khabar pun jarang .
saya paham awak selalu bz . 
tapi kenapa saya rasa awak cuba nak abaikan saya , dan tinggaikan saya .
saya sedih awakk , sedih sangat . 
setiap saat saya tunggu mesej dari awak ,tunggu awak kol saya . 
tapi semua tuu hanya membuang masa . 

takpa awak mybe tuhan nak uji kesabaran kita ,
saya rela dan redha ketentuan dia .

saya sangat awak


hai , terima kasih membaca :* ▲ Y Rツ▼