biography carta hati c-box home entry

  


hang out with amin :)
Wednesday 27 March 2013 | 0 comments


assalamualaikum :)

kemarin 27/3 aku hangout dengan kengkawan .
*akma , paan , salam , nadia , tikah , amin dengan arif*

al-kisahnyaa

kemarin aku janji dengan diorang nak p gaint pukoi 12 . tuptup aku balik netbol dah 12 lebihh .
soo , dah jadi janji melayu la dengan diorang . kahkah .
dalam pukoi 1 lebih baru aku p gaint tu pun kelang kelibut arr .
den janji dengan amin nak main bowling .
dia kat nak datang pukoi 1 , tapi pukoi 1 tak sampai .
kami semua p la makan dulu kat KFC .
den aku amik order dekat awex crush akuu .
aku tak tahu pun dia tu awex budak tuu . aku pun selamber badak jalah p dekat dia .
lepastuu , aku dia cakap macam biadap taw nak mintak order . cenni *nak makan apa !*
aku pun apa lagi . *setE!* pandai pandai la dia cari an apa benda tuu .
lepas order tuu . geng geng aku cakap dia awex crush aku dulu . aku pun *hah!*
patut la dia macam tuu . btw , lantak dia la kann . aku ni kakak tua . hormat la sikit .

lepas makan dalam pukoi 2 centuu , p la naik atas , sebab takut amin datang .
tengok dekat bowling takde lagi . aku pun naik hot leerr ! kol tak agkat , mesej tak balas .
den aku jadi malas nak mian . aku pun turun shopping . den lepas tuu dalam 2.30 mesej masuk .

amin : soeee jalan jamm !
aku : halaaaaaaaaaaaaa . jam sangat kann !
amin : siez laa . jam sangat ni .
aku : ok byee .
amin : ekh , ekh . kejap dengaq dulu .
aku : nak balik dahh la :(
amin : ekh ,ekh ! jam dalam bowling ni . ada kat mana ? am tak nampak punn .
aku : tipuuu .
amin : siez am ada dalam bowling , sekarang am ada kat meja makan . mai la sini . dia tu kecik am tak         nampak .
aku : ekh . yaka ! kejap kejap . orait im go now !

den , nampak la dua mamat dekat hujung meja bowling tuu . sorang baju kelabu , sorang hitam . haha
dah nampak tuu . aku p dekat diorang . 
aku : haii , tang mana jam .
amin : tu tak nampak *tunjuk orang rampai duk main bowling *
aku : ishh . damn arhh . 
lepastuu amin gelak sakan dekat aku . 

lepastu main la bowling kami tiga orang jee . doirang suma pakat tengok je . 
baru baru nak main , tiba tiba farah mai , dia kata yaim datang . 
aku masa tuu ketaq sangatt . akma kata yaim jeling tengok kitorang den dua terus belah . 
aku masa tu memang takut sangat . den aku jumpa nizam , aku p tny dia yaim p mana . dia kata yaim p keja . dia lupa dia keja pukoi  3 . aku pun fuhhh .tapi dalam hati hanya tuhan yang tahu . 
den lepas dah main tu aku pun p mc'd sebab nak beli mcflurryy :)
aku ternampak yaim tengah wat keja . aku pun tengok dia dengan penuh kasih sayang . haha .*ohmaigad*
dia senyum dekat aku . aku happy dah masa tu mybe hilang dah kowt rasa marah dia .
den pukoi 4,30 centuu aku pun otw p PDRM / MRSM sebab nak p jumpa cikgu n mak kawan kitorang . 

siezz , hari tu best gila keluaq dengan depa semua n first time keluaq dengan amin :)) 

tengok sini .

nadia , aku , akma



aku dengan amin :>

hai , terima kasih membaca :* ▲ Y Rツ▼