biography carta hati c-box home entry

  


aku rindu :(
Friday 29 March 2013 | 0 comments


hai ,
dah seminggu tak mesej langsung dengan rahim . rinduu :(
sejak dia nampak aku keluaq dengan amin tuu dia langsung taknak contact aku .
aku kol dia pun dia tak angkat .

harini aku rasa geram sangat dengan dia ,
aku mesej dia aku mintak putus .
aku hantaq macam tu sebab nak suruh dia balas mesej aku .
tapi malangnya , dia langsung tk balas , walaupun 1 huruf :(
aku sedih sangat . aku dah jelas semua dekat dia ,
dah berpuluh puluh mesej aku hantaq , tapi dai tetap tadak respond .

apa apa pun biaq jalah dia .
mama kata mybe dia jeles . mama suruh biaq dia sendirian dulu . mybe nanti dia ok .
kalau takdak harapan jugak tinggai dia . mybe dia dah bahagia dengan orang lain . :<

b , anje sayang b sangat sangat !


me and you :(


hai , terima kasih membaca :* ▲ Y Rツ▼